"Fate"

Nyss kommit ur sängen. Det tog emot att kliva upp denna tid, fast jag är ledig idag. Fast samtidigt är det skönt att ALLA utom jag sover. Så nu kan jag ju få några minuter egentid i alla fall(=

Jag måste skjutsa K på jobbet för att kunna ta bilen ner till Mamma idag. Han mekade med hojen igår (skulle byta däck) och det gick tydligen inte så bra, för hojen är oåkbar....


Ja ska alltså ner till mamma idag och hjälpa henne lite i hennes trädgård. Dessutom ska jag få lite bärbuskar och div. till min egen trädgård. Toppen!

Nu måste jag gå och väcka upp barnen och rasta hundarna innan vi åker.


Kommentarer
Josiee

Godmorgon:)

2008-08-26 @ 06:09:26
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0