Jobbar idag.

Sitter och har lunch just nu, men det är alldeles snart dags att sätta igång igen.
Har ju varit lite diskussioner om att företag förlorar så mycket pengar på sin personal som surfar under arbetstid..Men jag kan ialla fall med gott samvete plita ner några rader, för det är ju på min egna tid, och inte kommunens.


Inatt har  vi sovit i stugan. Kallt som tusan kl 6 imorse när jag klev upp. Frös så jag skakade då jag var tvungen att besöka utedasset...Brrrrrrrrr
Men det är så himla mysigt där. Att komma bort från vardagen hemma en stund, men ändå ha nära hem=)

Men nu kallar arbetet igen. Det är dags att servera lunchen.

Höres!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0