Nu sitter jag här alldeles ensam..

Mina barn och min man drog iväg på cirkus ikväll. Jag hade ingen lust. Jag kände bara för att vara ensam.
Det kan vara skönt ibland att bara vara. Det blir nästan alldeles tyst runtomkring. Förutom då kanske katten som ligger och kurrar i knät(=

Trodde däremot inte att De skulle komma iväg på cirkusen. Leja stängde dörren in till "datarummet", där K och jag och Leja var. Liam blev så arg på det, att han helt enkelt tog nyckeln som satt i låset på utsidan och låste in oss hela bunten.
Hm, tänkte jag. Undrar just hur vi ska göra nu. K ropade till Liam att han skulle vara snäll och låsa upp dörren. Klick hördes det, och han gjorde just det. Vilken tur. Jag trodde inte riktigt att han skulle klara av att låsa upp, men det gick bra som tur var.
Snacka om påhittiga barn (!!)

Nu ska jag vara lite duktig..Ska ge mig ut och springa lite med Gimli. Sen ska det lilla pudelmonstret in i duschen! och klippas efteråt. Inte roligt för varken honom eller mig. Jag får ont i ryggen, han vill inte alls vara med. Men det är ett nödvändigt ont om man är en liten pudelpojke!

Höres!



Så här såg förresten min lilla pudelpojke ut när han kom till oss, 8 veckor gammal.
Den här bilden är tagen tre dagar efter hans ankomst.
Vid tillfälle ska jag berätta historien om hur det gick till när vi hämtade honom i borlänge...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0