Nu sitter jag och jäser..

Har precis lagat och ätit middag.
Hade bara en korttur idag på jobbet, så då har jag haft riktigt gott om tid till att laga mat.

Kom på att jag skulle göra köttfärsbiffar med tzatziki. Har ni provat det någon gång?
Hur underbart gott som helst.
Mitt uppi matlagningen fick jag ett ryck och kom på att jag skulle göra en hallonsockerkaka. *Mums*
Vart suverän.  Ibland lyckas man. Men för det mesta när jag får mina idéer på mat och bak, slutar det med att jag gör för mycket samtidigt och det bara blir pannkaka av alltihop)=
Speciellt när man för det mesta vid matlagningsdags har två superrastlösa barn som bara hittar på sattyg...



Här är den...hallonsockerkakan...Ni skulle känna doften(=


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0