Tillbaka från brännässleträsket!

Jag säger bara oj oj oj!! Har hjälpt min kära mamma att rensa brännässlor idag. Och jag har väl sällan eller aldrig sett så otroligt mycket av dem. Hua ligen. Men nu är de upprycka med rötterna iallafall. Vad skönt. Som bonus har jag fått fem krusbärsbuskar, tre svartvinbärsbuskar, paraply-nånting, kaprifol och besksöta av mamma(= Härligt härligt till trädgården. Nu återstår bara att hitta en bra plats till allt. Och just ja, fick röd dillpion av henne också.



Men nu är jag så slut efter dagen, så jag ska gå och lägga mig! Gäller att passa på att vila när det är lugnt på barnfronten (Även de var helt utmattade efter dagens bravader..)
Hörs imorgon!



En vacker ros får avsluta dagen!


Kommentarer
Josiee

Åh tack sötnos:) Hoppas du sover gott!

2008-08-27 @ 01:09:36
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Indra

Ja, det håller jag verkligen med dig om. Jag har två katter nu som båda är 16 år, och det är hemskt att veta att det kan hända dem något vilken dag som helst. Man får trösta sig med tanken på att man har fått så många år tillsammans, och att man har det stora privilegiet att kunna hjälpa sina djur att slippa lida om de skulle bli sjuka när de är gamla. Men visst är det en klen tröst när man väl står där.



Visst är det jätteroligt att blogga. Jag älskar det själv. Och plantera bärbuskar - det tycker jag faktiskt låter jätteroligt! Jag hoppas vi får våran efterlängtade nya radhuslägenhet snart, så jag får min lilla trädgårdstäppa. :) Än så länge får jag nöja mig med mitt lilla växthus på balkongen, men det är jätteroligt det också. =))



2008-08-27 @ 08:41:27
URL: http://blog.cherlindrea.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0