Är min blogg cool?

Nä förmodligen inte det minsta. Men det är inte min avsikt heller.

Men jag läste på startsidan av blogg esse om några "coola" bloggar som var utsedd av redaktören. Sen stod det "- din blogg kanske blir vald nästa gång"...Men det skulle jag då inte tro.

Min blogg är  inte det minsta glamorös- vilket inte är så konstigt när man skriver om sitt eget liv, vilket råkar vara ett Svenssonliv.

Min blogg är inte alltid positiv och upplyftande - Men hello, Thats life!

Min blogg är inte heller alltid spännande -Men det är Mitt liv!

En sak vet jag i alla fall - Min blogg är jävligt kul att skriva! Och för det mesta har jag en otrolig skrivlusta.

En av mina framtidsdrömmar när jag gick skolan, var att bli författare. Och nu kan jag säga att jag är en sorts författare. Så då antar jag att jag har förverkligat en dröm!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0