Espresso och Pippi Långstrump

Jag sitter här vid min dator och dricker en nybryggd vaniljespresso. Barnen tittar på Pippi. Hela dagen idag har det varit stojjigt. Precis hela tvättberget är borta, Barnens och våran säng är renbäddade, det är undanplockat överallt. Såå skönt, men man blir trött.

Körde igång Metallicas S&M-skiva när jag höll på med tvätten, och barnen kom dundrande nerför trappen. De stod och dansade och diggade hur länge som helst. Verkar som de gillar Metallica precis som morsan=) De såg för härliga ut, man skulle haft en videokamera för att kunna spela upp när de blir si sådär en 20-30 år haha....

Nu sitter Spöket och dreglar i mitt knä, och låter som en båtmotor. Hundarna är ute på en långpromenad med husse, om än Gimli följde högst motvilligt med. Är precis som han bara vill gå promenader med mig. Och då behöver han aldrig trugas minsann=D

Jag tänkte passa på att ta ett träningspass medans det är lite lugnt här. Klockan 19:20 är det ett bra program på TV4 som jag inte vill missa: Kalla Fakta. Vår egen Annika Dahlqvist är med. Jag tror stenhårt på henne!! Go Annika!

Tjingeling på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0