Gud vad rädd jag blev..

Var ute nu vid fem och promenerade med hundarna. Men jag tog en lite annorlunda sväng motför vad jag brukar göra. Och när jag kommer förbi industriområdet hörjag någonting fruktansvärt kusligt. Nästan så jag hoppar ur kläderna.
Men sen förstår jag vad det är som låter. Rådjuren. Det är de som skriker. Puh, när jag ingåg det, kunde jag andas ut igen. Hundarna de brydde sig inte alls.

Natten har varit alldeles för kort. Har bara sovit kanske 3 timmar. När klockan ringde kändes det som om jag precis somnat. Hua ligen!  Men det är bara att bita ihop och streta på.

Nu ska hundarna ha mat och barnen ska kläs på och fraktas till dagis.
Så Tjingeling så länge
.
Ps...jag längtar tillbaka till när är så här grönt och fint i trädgården=)


Kommentarer
Rebecca utan räkor

kan rådjur skrika? Läskigt

2008-11-06 @ 15:09:26
URL: http://rebcca.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0