Jaha, så vad har hänt idag då???

Inte mycket faktiskt. Tänkte på det idag när jag gick på jobbet. Mitt liv har en stor avsaknad av glamour haha....Ett vanligt "Svensson"-liv...Jobba, pyssla med barnen, städa, laga mat, mysa någon gång i bland med maken....(När orken infinner sig)....Men är jag lycklig med det då? Svaret är tveklöst  JA! Jag älskar mitt liv, mitt jobb och min familj. Klart att man blir trött ibland, men livet är inte bara en räkmacka. Kan ju låta som en klyscha detta, men man måste ha det dåligt ibland och genomgå kriser för att kunna vara lycklig och uppskatta det. Lite djupt kanske, men jag tycker det är en vedertagen sanning. Den som tror man ska vara lycklig precis hela tiden, måste ha missförstått livet. Och måste ständigt vara på jakt efter något denne någon ALDRIG kommer att hitta....eftersom hela verklighetsbilden är snedvriden. Man måste ha utmaningar för att utvecklas och bli bättre.

Fan...nu kom jag av mig. Min son klev upp ur sängen....hmm...aja You get the point=)

Jag borstar tänderna nu. Tänkte göra en riktigt tidig kväll....Ta en dusch, eller ett bad och bara mysa....Helt ensam...Ensamheten kan vara skön ibland...bara pyssla om sig själv lite...Kanske måla tånaglarna haha...

Så..natti på er!






Liam framför TV:n ikväll....djupt koncentrerad. Han gick och hämtade Lejas mammutstol på nedervåningen haha...För att ha något att sitta på=) Det dög inte med en stor mysig soffa;-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0