Jävlar vad ont i ryggen jag har igen.

Tog som vanligt en promenad med hundarna nu till morron, och när jag kom in och skulle ta av mig skorna, kunde ag knappt böja mig ner. Måste ringa till kotknäckaren (knackaren) för att boka tid. Det här funkar inte. Måste ta tag i detta. Så jag slipper ha så ont....kanske.

Precis som jag sköt på i flera år att gå till tandläkaren har jag skjutit på detta...Hm ser ni nåt mönster haha=)

Läkare o tandläkare och andra som kan bevisa att man faktiskt mår dåligt undvikes, jag är odödlig och alltid frisk haha. Bullshit!
40 graders feber: ta en alvedon och gå på jobbet har varit min melodi. No more!!!
Nu ska det bli av!
Jag ska börja lyssna på min kropp!

Måste nu tvätta håret innan jobbet väntar!
Tjing!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0