Mary MacDonald: This is life


Hur skön är inte den låten??? Hur bra som helst. En av mina favvo-låtar just nu.

Nu har jag precis svalt middagen. Det blev ris och en sås, med bacon, majs, krossade tomater och turkisk yoghurt. Just nu sitter jag och dricker espresso och en hallon och blåbärssmoothie. Mumsigt värre.




Min son tyckte också det var mumsigt med smoothie *hihi*




Dagen har varit händelserik. Som jag berättade om igår, så skulle jag till tandläkaren idag. Kan rapportera att det gick bra, men.....Jag hade ett hål....under en gammal lagning. Ett hål på 7 år....Är väl ändå riktigt jävla bra. Fast det klart, det finns ju de som aldrig någonsin haft ett hål heller.....
Hålet ska lagas den  28 november.Skönt att få det gjort så fort som möjligt...
Sen fick jag för mig att jag skulle köpa en eltandborste, för de ska vara så mycket bättre. Så det har jag också gjort.
När tandläkarbesöket var avklarat, gick jag hem och hämtade vovvarna. Gick en rejäl promenad med dem. Vi mötte en del andra hundar, men Gimli o Eros uppförde sig väl. Som tur var.

Nu har jag lagt barnen för kvällen, och tänkte själv snart gå och lägga mig. Skönt att somna tidigt för en gångs skull, och kanske få nån timmes mer sömn. 5-6 timmar sömn per natt är nog egentligen alldeles för lite tror jag.

Satt nyss och experimenterade med kameran lite. Gjorde sen några förbättringar i PSP.... Men det blev inte riktigt bra ändå, men några läckra...





Den ena bilden i sepia utan blixt= något suddig
Den andra bilden med blixt = ännu mera suddig och mycket otydligare, men läcker effekt ändå=)

Vill ha en systemkamera!!!!!! Någon som har en bra att rekommendera?

Nä som sagt, nu ska jag slänga mig i säng snart. Ska inte ens borsta tänderna haha (tandläkarens order, fluor på tänderna)
Ska bara slänga ut hundarna och släcka ner!
Tjingeling!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0