Nu sitter jag här igen...

Samma rutiner som igår. Rasta hundarna, göra välling till Liam, gå på jobbet. Jobbar fem timmar...ledig fyra timmar...jobbar fem timmar igen. Bläää...! Aja. På timmarna ska vi åka ner en sväng till stugan och titta till, så ingen varit in där. Man vet aldrig. Sen blir det nog lugnt. kanske en lat stund innan det är dags för jobb igen. Snart kommer en jätteintensiv arbetsperiod för min del. Men det är bara för att vi ska åka till egypten i två veckor, och jag hade bara fyra semesterdagar kvar. Då är det tur att man har ett flexibelt schema, där man får ha pluss och minustid. Och jag kan ju säga det, all min plustid ryker =) Alla 20 timmar. Men det är det absolut värt för att kunna vara 2 veckor i solen...

Nä nu måste jag rusa, så jag hinner med att rasta hundarna!
Tjing!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0