Nyss hemkommen!

Idag har vi varit på akuten med Leja, för misstänkt öroninflammation. Turligt nog visade det sig "bara" vara örsprång.
Men ingen inflammation. Så nu är det  viktigt att vi använder näsdroppar, annars kan det utvecklas till öroninflammation. Och det vore högst olämpligt.

Efter Akuten, storhandlade vi på ICA. Sen for vi raka vägen ner till stugan för att kolla så ingen obehörig varit på den. Allt såg lugnt ut, inte ens några näbbmöss heheh.

Oxfile och potatis intog vi nu på eftermiddagen hos K:s pappa i Gnarp. Gott!
Nu sover barnen och jag har suttit och gjort prisjämförelser på kameror. Jag vill ha en ny som jag nämt tidigare. Fast som det är nu, går alla pengar till Egyptenresan. Det får bli ett senare projekt.
Men så här ser kameran ut som jag bestämt mig för;




Ingen systemkamera, men en med mycket bättre optisk zoom.
Canon SX 10 IS. Och det är heller inte direkt en kamera man stoppar i fickan, den väger 560 gr.

Nu ska jag äta lite morötter och tacodip. Om det finns några kvar=)
Schüss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0