vaknade med ett skratt.

Kommer fortfarande ihåg vad jag drömde. *hahaha*
Drömde att jag och Jenny och barnen var ute på äventyr. Vet inte riktigt vilken stad vi var i, men det var inte hemma. Så var vi in på ica och skulle handla lite ätbart. I kassan blev Jenny stoppad och fick följa med personalen, så hon bad mig att gå på apoteket och köpa kondomer.

Sagt och gjort jag letade upp apoteket, vilket var lite krångligt. Väl inne, hittade jag det jag skulle ha, plus några sandpappersfilar.
Men när jag ska betala, säger kassörskan : "har du åldern inne?" Jag tittar frågande på henne.
:"Jag behöver se din legitimation "
Jag kommer på att jag inte har den med mig, så jag får inte handla några kondomer. hahaha Snacka om tokig dröm. Sen när blev det åldersgräns på kådisar?

Sen vaknade jag. hahaha. Vad komiskt.
Just nu sitter jag och dricker te, har såå ont i min hals, så jag vräkte i honung i téet. Klockan är inte ens sju, men här är det full fart. Barnen tittar på "Rudolf med röda mulen". I detta hus är alla morgonpigga!

♥♥♥

Jag mår bättre idag iaf. Min förkylning tycks ha lättat lite grann, och det är skönt. Får se vad man ska göra idag.
Det där evinnerliga tvättberget vore nog inte helt fel att ta reda på hehe. Det bara växer och växer. Fast det är ju rena kläder i alla fall=)
Men först och främst ska jag gosa med barnen i soffan!
Ciao så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0