Alltså hur klantig får man vara....

Visade sig imorse när jag stigit upp att jag glömt att ställa om mobilen till vintertid:-S Skulle kliva upp kl. 04:40 men i själva verket var klockan bara 03:40. Skoj...INTE!
Aja, har suttit och fixat lite med bilderna från picknicken i lördags och är precis påväg ut med hundarna. Klockan är nu snart 04:40 haha. Så går det när man har huvudet under armen. Bara att bita i det sura äpplet. Och för övrigt är jag relativt pigg. Men det kommer jag nog knappast att vara hela dagen....Morgonen är den bästa stunden på dagen, då jag får vara alldeles själv och bara poa på....Läre knappast möta någon "dogwalker" denna okristliga tid på dygnet heller......

Jag får försöka gå och lägga mig tidigt ikväll.....








Mors lilla olle i skogen gick hahaha



Leja käkar blåbärsris...värsta tuffing=)



Emelie o Jag från i lördags innan vi skulle på victoria...(tror det är dags för en tandblekning för min del *s*)



Den 100%-iga, osminkade sanningen ;-)

Nu ska jag rusa ut med hundarna!



Kommentarer
Dress Like a Princess

Precis sådär gjorde jag igår, vaknade en timma tidigare än jag egentligen skulle.. Usch!



Fina bilder :)

2008-10-28 @ 07:45:52
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Hundmodebloggen/Emma

Han ser väl inte gräslig ut heller! Men en outfit kan du ju slå till på ändå ;)

Vilka gulliga ungar! :)

2008-10-29 @ 04:13:59
URL: http://poshpoodle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0