Jobbar kväll!

Ska försöka köra lite yoga innan jag ska gå med barnen på dagis. Min rygg är fortfarande så himla ond. Vet inte vad som är  fel, men det är olidligt!

Liam håller på att potträna sig han. Vägrar ha blöja på sig, och vill heller inte ha kläder på sig. Blöjan kan jag acceptera att han är utan, men kläder måste man ju ha hahhaa....
Men jag märker att det blir mycket svårare för honom att komma ihåg att gå på toa när han har kläderna på sig. Då kommer han på sig efteråt....när det är alldeles blött.

Och toaletten vill han inte alls sitta på, det är bara pottan som gäller. Men jag tycker han är duktig. Han går och kissar, och så tömmer han pottan efter sig. Tyvärr hamnar det nästan alltid på golvet istälet för i toan hahaha....Min duktiga son=)

Får se hur det funkar på dagis, gäller nog att ta med måånga ombyten...


Igår var vi till Gnarp, till barnens farfar och farbror. Där blev vi bjuden på köttfärssås. Finns ingen som jag känner som gör så god köttfärssås!!

Nu är de yogatime!!


Lilla Jasmin....nyaste familjemedlemmen i Gnarp. Så söt!! Och busig, precis som man ska vara när man är en kattunge=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0