oj oj oj vad tiden rusar.

Har inte haft nån tid eller ork att skriva på flera dagar....men så är man ju uppe på heltid igen då. Hela kvällen igår gick åt till föräldramöte på dagis. Det höll på i två hela timmar. Och när jag kom hem låg hela familjen och sov...
Jag stupade i säng jag med, hur trött som helst, men jag var bara tvungen att se " Greys anatomy" innan jag slöt ögonen. Och det var lika bra som alltid.
På hösten är det ju så många serier att se på TV:n..men man hinner ju omöjligt med dem alla, man får välja ut godbitarna bara. Det viktigaste är ju helt klart att tillbringa tid med familjen, och njuta!!!! Hur trött och less man än är. Det är det absolut viktigaste som finns. Och inget varar för evigt, så man måste ta vara på ögonblicken. Så är det!! Och så ska man ju leva i nuet, inte i dåtid eller framtid, för då går allt en förbi.

Nu är det läggdags för barnen, om jag nu får dem att sova, de är så otroligt uppskruvade som vanligt. Själv önskar man att man hade en hundradel av deras energi ...

När barnen somnat ska jag gå och lägga mig jag med. Sträcka ut mig på sängen och bara slötitta på vad det nu kan vara på TVn.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0