Dis och dimma!

Och inte speciellt varmt. Slängde nyss ut hundarna. Liam har fått en liten slurk välling för husfridens skull.
Jag är så jädrans trött. Höll på till åttatiden igår igen med grävning i rabatten.
Flyttat min enda ros hemma till nyrabatten jag grävde i förrgår, tillsammans med ena halvan av riddarsporren och tre sorters lökar. Mer blir det nog inte i den rabatten förrän till våren!

Nu är det bara en kvart till jag måste gå med barnen på dagis. Fast det är ju väldans skönt, för jag jobbar bara till två idag, och så är jag ledig imorgon.

Så här såg det ut alldeles nyss när jag var ut med hundarna:



Bilden blev lite grynig eftersom det inte gick att knäppa med blixt för allt dis.


Kommentarer
Max

Oj vilken snygg bild.. Skitsnygg :-D

Har inte vart inne här på några dagar så jag hade missat denna.. Perfekta konturer och det dunkla mystiska mörkablå ljuset i bakrunden som ger bilden sitt ljup... kanon ...



2008-09-26 @ 16:53:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0