godmorgon!!!

Solen skiner och stormen ryter=) Njae riktigt så illa är det inte...men SMHI har ju lovat storm så vi får se vad som händer.
Idag tänkte vi åka ner en sväng till stugan och titta till lite grann. Får se om det har hänt någonting med avverkningen eller om det är lugnt på den fronten. Måste även titta till mina planterade växter. Hoppas jag får se dem nästa år=)

Den här sidan hittade jag som jag tyckte verkade spännande...Älskar att handla på H&m och Gina tricot....

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=23705

Här kan man samla ihop poäng för att få ihop till presentkort på H&m, JC, eller Gina Tricot.
Och medlemsskapet är helt gratis!

Nu ska jag dricka lite kaffe och lägga mig på soffan en stund. K sover fortfarande och barnen härjar. Igår hade Liam 38,4 i feber stackarn. Tur att de är lediga från dagis imorron. så han hinner friskna till.


Kommentarer
Jonna

Godmorgon. haha! jag är nog mitt emellan :) hur är de själv?

2008-09-28 @ 12:38:11
URL: http://jth.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0