hundrackor och kattskrälle!

Skulle nyss göra mig en kvällsmacka och en kopp honungsthé, för jag har så ont i halsen min. Vips så hade jag en samling på tre glupska husdjur vid min sida.

Tog med mej koppen och smörgåsen till datorbordet, och Spöket hoppade på ett nafs upp i knät. Det var riktigt nära att hon nöp smörgåsen av mig. Flyttade på på handen, och smörgåsen höll på att hamna i käften på en glupsk briard istället. Ojojoj vilken cirkus, och det bara för att man vill han en kvällsmacka med ost:-S
Vart bara tvungen att ta ett kort på Spöket när hon satt i mitt knä. Här kommer den;



Det syns ganska tydligt vad hon gjorde igår *asg*
Hon hjälpte husse och mig att måla=)
Och visst ser hon munter ut, hon verkligen älskar att få blixten i ögonen och att bli fotad *not*


Ja idag har jag alltså jobbat hela dagen. Tog mig faktiskt tid att sitta i promasstolen för att försöka få  bort lite ryggont (massagestol). Och varje gång jag sitter i den där stolen så tänker jag på hur högt den låter....Känns nästan som att man ska flyga iväg hahaha=)

Nu efter jobbet har vi ätit rester från igår (tacos). Såå gott även andra dagen. Till denna deliciösa middag såg vi på "Zohan" med Adam Sandler i h-rollen. Den var riktigt bra faktiskt, lika bra som han brukar vara...Tycker nästan bättre om honom än Jim carrey.

Sen gick jag ut i rabatten, fast jag egentligen inte orkade. Gjorde klart för komposten i alla fall, och rensade upp lite högar jag lämnat med ogräs på gräsmattan. Mycket mer gick det inte att göra, för jag hade lite svårt att se. Det blir ju mörkt så tidigt nu mer.  Och dessutom var Liam så schysst så han släckte lyset haha. Han vart lite förbannad att han inte fick följa med ut! Men det är ju så att man kan ju inte släppa ut en liten sjuk pojke i bara blöjbyxan heller....

Nu ska jag sticka igen! Och snart se på Heroes. Kram på dej Jenny! Och en buff på magen!


Kommentarer
Jenny

Hejsan bruden!



Jag blir så sugen på att komma ut och se på allt ni gör. Ni fixar och fixar både hemma i huset och i stugan ;-)



Va söt hon va Spöket då !



Kram på dej !!!!!

2008-09-17 @ 23:08:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0