Jag har ätit surströmming idag:-)

på jobbet. Jag och de gamla...
Trodde väl aldrig att den dagen skulle komma som jag skulle våga prova att äta någonting som luktar så fasansfullt illa, men det var faktiskt inte så farligt. Men utan alla tillbehören skulle det nog knappast ha varit nåt vidare.
Annars har dagen vart lite halvstressig, jobbade själv i flera timmar, och hade inte tid att ha min rast helt. Men som tur var hann jag hem till hundarna så de fick pinka lite i allafall. Det är ju det viktigaste=)

K kom hem för en liten stund sedan. Han tog hojen till city. Skulle handla lite potatissallad till helgens grillning. Han berättade att han "busat" lite och fått polisjaga....Ojoj vad adrenalinet måste ha pumpat...



Här är min pudelkille Gimli med sin bästis Chester...oj vad de stojar...bilden är från förra sommaren.


Kommentarer
Evelina

Vad gott med Sutströmming :)

2008-09-04 @ 20:18:22
URL: http://ejjj.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0