trädgårdsbilder..

följande lökar har jag planterat i min nya rabatt=)



Allium ´Aflatuense´



Narcissen ´Thalia´



Krokus ´Ruby Giant´



Allium ´caeruleum´



Krokus ...vit.

Här kommer en bild från trädgården i stugan, som jag tog igår, den 27 september..




Min kungsnejlikrot blommar om igen, sen planteringen helgen 1-2 augusti. Det är inte illa tycker jag.
Och vad vacker den är sen=)



En kungaspira jag gjort av lufttorkande lera. Efter torkning är den målad med bronslack.
Den sitter nu i ena krukan med höstväxter jag har på bron.






Detta hjärta gjort av samma material sitter i den andra krukan med höstblommor också på bron.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0