Vilken slarver jag är!

Nu har jag inte skrivit nåt inlägg på två dagar...men det har varit så mycket, och jag har vart så trött på kvällarna så jag bara stupat isäng.
Jenny ringde förut och tyckte jag skulle skriva ett inlägg så hon ser vad som händer hihihi *vinkevink* *klappar på magen*

Nu är jag åter igen så trött, mamma och jag har vart ute och gått med tre av de fyra hundarna:-) Ska koka en kopp kaffe till mamma och pappa, sen måste jag krypa isäng, ska ju upp och jobba imöra bitti. Hela helgen jobbar jag. Men det finns nåt positivt med det med. Dels är det lite bättre betalt än på veckorna, och dessutom slipper jag släpa upp barnen ur deras sängar i ottan. Skönt!!!



Det här är väl en underbar bild på Liam! Han ser ut som ett penntroll haha=)


Kommentarer
Evelina

vad söt han är :)

2008-09-12 @ 23:06:18
URL: http://ejjj.bloggagratis.se
Jenny

Tack så mycket !!!

Nu kan jag fortsätta med mina rutiner här hemma medan jag väntar och väntar..... hehe



Huva vad söt han är ;-)



Kram på dej !

2008-09-14 @ 00:51:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0