Glad påsk!

Ja idag är det långfredagen....jag har jobbat, men hade lite tur så jag fick gå lite tidigare. Älskling hämtade upp mig så åkte vi ner till stugan och tittade till lite. Och hua hur det såg ut. Nu när nästan all snö tinat undan, ser man vad mycket tall och grankvistar det ligger kvar sedan de var och tog ner träden. Blir till att kratta en hel del!...

Nu har vi precis ätit cesarsallad till middag, och jag har städat medans K lagade maten. Det känns skönt. Men nu har jag helt slut på energi, så jag tänker gå ner och lägga mig på sängen en stund. Misstänker att jag kommer att bli förkyld. Det är därför jag har ovanligt lite energi.

Men åter igen!
GLAD PÅSK!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0