Två plusgrader ute klockan 4:30...

Riktigt härligt att gå ut när det är så pass varmt redan den tiden.
Det går mot vår!!!!!
Jag jublar! Underbart härligt.
Och snart väntar ett rejält röjningsarbete i stugan (tror jag) kvistar och annat ligger gömt under snön. För att inte tala om grävningen som ska till i mina trädgårdar...
Någonting att se fram emot...Utevistelse.

Idag ska jag på andra delen av läkemedelsutbildningen. Specifik farmakologi.
Sen jobbar jag bara en dag till innan det är helg. Skönt med tredagars-helg. Det är jag förtjänt av!

Nu blir det väckning av små söta rara barnen och traska iväg på jobbet.
Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0