Jomtien 11/12-2009

 

Idag kom vi till White House Resort. Det såg riktigt lovande ut. Vi trodde först att Chauffören inte visste vart han skulle, för han klev ur taxin mitt i vägen och frågade vart vi skulle. Men det visade sig gå bara bra. Han hittade till White house på Jomtien.

Utsikten från balkongen är inte direkt slående, ett tegeltak bara. Lite längre bort bargatan utanför, fullt med ja ni vet vad.....som ropar efter en när man går där. Läskigt.

Tur att vi inte blir långvarig här!

En dag vid poolen vart det hela dagen. Mysigt poolområde, lugnt eftersom det ännu verkar vara lågsäsong. Barnen badade, Liam tränade att våga simma med armpuffar och Leja hon var som fisken i vattnet, hoppade i från kanten på det djupa och allt.

Middag vart det här på hotellet, buffé som var jättegod. Till det tog jag en bananshake. Hur gott som helst. Såna skulle jag gärna dricka hela tiden här. Nyttigt OCH jättegott;-)

Barnen åt cashewnötter, lite biff och körsbärstomater=)

Nu är det kvällen och jag trodde jag skulle ha internet, men tydligen måste man ha inloggning här på detta hotell, så jag skriver i förväg för att komma ihåg:-D

Barnen sitter brevid mig och klappar takten till TV:n. Det är MTv på. Kenneth har slocknat på sängen. Det hoppas jag på att göra snart med.

Nyss lade jag in bilder från resan och redigerade en aning. Har tyvärr inte blivit att jag knäppt så många kort eftersom jag inte köpt någon väska ännu. Det blir så klumpigt att bära runt på hela ryggsäcken hela tiden.

Nu är det dags att nanna kudden för en ny dag snart. På stranden!!!!!!

Ciao!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0