Juldagen. 25/12-2009

Liam hade ganska hög feber igårkväll, somnade vid middagen. Jag handlade nya trosor för 20:- styck igår, och en bikini (den fjärde hittills i thailand) för 50:-. Kenneth gick i förväg till rummet, bärandes på Liam, och när jag kom tillbaka från minishoppingen, sov både Kenneth och Liam.
Jag gick till svärmor och hämtade luftmadrasserna till barnen och pumpade upp dem. Riktigt ont i min armbåge efter det... Men det var ett måste, sängarna är för små för två att sova i samma..

Julmiddagen igår bestod för min del av 5 st vårrullar med grönsaker, och stekta cashewnötter. Till det tog jag en Pina colada, som jag inte ens fick i mig. I denna värme, när man dricker så pass mycket, orkar man inte med så mycket mat oftast. Speciellt inte till middag. Leja åt lite strips och drack sprite, Liam bara sov. Idag håller febern fortfarande i sig, men han har fått alvedon och verkar lite piggare nu. Gäller att få i honom ordentligt att dricka, så han inte blir uttorkad.

Nu har jag lagt in lite bilder på datorn som ska ses över och eventuellt redigeras. Kommer tillbaka lite senare när det är gjort.

Åh förresten, Kenneth och jag firar åtta år idag. Hoppas på en överraskning, men jag blir överraskad om det blir nån;-D

Sawadee ka!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0