Tjolahopp!

Nu är man "back on track" igen då. Efter mer än en veckas sjukdom. Det känns härligt. Jag har städat idag, och bäddat rent i sängarna, och tvättat tre maskiner. Dessutom har jag skrapat tandsten på lillvovven, och det kan jag säga, tyckte han absolut INTE om. Men han tolererade det i allafall.
Åh det är så skönt när man har rent och snyggt. Hoppas det dröjer en liten stund innan det behövs städas igen.
Tänkte jag skulle lägga upp lite bilder från Åre-Resan. Här kommer de;



Dricker en cider på "bygget". Skoj! och gott så klart!



Hotellrummet. Sängen var ganska skön, men det var riktigt skumma madrasser, som det blev en grop i av kroppstyngden. Svårt att byta sovställning under natten, vilket resulterade i ryggont, som säkert var motsatsen till hur det var tänkt.



Älskling spelar apa. Så full som han ser ut på bilden var han definitivt inte hahaha



Hahahaha snacka om att stå längst bak. Försökte knäppa på scenen där "Basic element" spelade. Men det syns ju knappast på bilden. Aja. Det var ett tappert försök mitt i trängseln...

Imorron ska jag gå på jobbet igen. Skönt är att jag inte börjar förrän 11:30. Vilket innebär sovmorgon! Jiiipiiieh!
Nu väntar den nybäddade sängen.
Natti natti!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0