Utpumpad efter en arbetshelg.

Sovit bara fyra timmar inatt, så man är måttligt trött just nu. Skulle helst bara slänga mig på soffan, men måste först se till att barnen kommer isäng. De ska ju på dagis imorgon.
Jag blir alltid extra trött när jag jobbar helgen, och det beror antagligen på att det är mindre personal. Och så måste jag jobba imorgon med. Hua ligen, blir trött bara jag tänker på det.

Godnatt för idag.











Sommarbilder. Jag längtar till sommaren igen. Fick nästan lite vårkönslor idag när jag tänkte på att det redan är februari.
Är ju ändå inte såå långt kvar till vår och sommar.

Jag längtar till stugan, och till när jag kan börja plantera alla mina fröer jag samlat på mig. Ska bli så spännande att ordna i trädgården.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0