En kall vinterdag

Och vi ska ut med barnen på snowracer. Mysigt eller hur?!
Sen ska vi åka till stugan där jag glömde mina täckbyxor. De vill jag ju gärna ha när det är så pass kallt som det är nu.
(-6 grader)
Vi har precis ätit brunch bestående av havregrynsgröt, kokta ägg och vörtbröd med ost på. Så nu måste vi ut och röra på oss, för att förbränna maten=)
Efter stugbesöket blir det förmodligen att hälsa på farfar i Gnarp. Om han är hemma.


Jag och älskling i ett blåsigt och mörkt egypten...



Stranden by night....första kvällen på plats.



En bild från andra sidan lagunen. Så vackert!



En av poolerna. Gigantisk. Här tyckte jag inte om att vara, det var alltid så blåsigt...Hellre playan!



Palmallé ut på "piren"



Min älskling och hans lillebror snorklar ute vid piren.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0