God morgon!

Eller är det en god morgon?
Ja det är det nog. Jag har lite lugn och ro här just nu, barnen sitter och ser "cars" i vanlig ordning så här på morgonsidan hahaha. Jag har lagt in lite kort från nyår, men hmmm man kan fråga sig hur onykter fotografen var hehe...

Nu jävlas bloggen i alla fall....vart precis utloggad. Tur var det jag skrivit ovan sparat.

Jo igår var jag också ledig, precis som idag. Och hela dagen gick åt till att göra såna roliga måste-saker.
Jag klippte Gimli, och kammade igenom pälsen. Klippte klorna både på Gimli och Eros.
Plockade med tvätt och disk. (blä)
Lagade mat
Jagade barn och plockade upp efter dem när de vägrade.
Mitt på dagen tog jag en sagostund med bägge barnen, som slutade i att både jag och Liam somnade, och Leja fick fortsätta sin sagostund själv.
På kvällen tränade jag yoga, vilket ledde till att jag vaknade med rejäl träningsvärk i min rygg imorse. Skönt! Då känns det att musklerna fått anstränga sig! Och det behövs verkligen.

Här kommer lite bilder från nyår..





Mysstämning i stugan. Gott om värmeljus tända.




Bilder på raketer vi sköt, men min kamera har så svårt att hänga med...



Såna här rackare åt vi på nyåret. Gott var det!

Nu ska jag gå och koka gröt åt Lille Liam!
Ciao


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0