Godmorgon bloggen!

Idag känns det mycket bättre. Är definitivt piggare än igår. Blir jobba hela dagen, och sen förhoppningsvis besök på eftermiddagen, som jag skrev i inlägget igår.

Läste precis om Blondinbella, att hon tar ut så sjukt mycket pengar. Det är ju fantastiskt att man kan tjäna så mycket på att ha en blogg. För det är ju verkligen tack vare den som hon syns överallt.
Man skulle vara lika företagsam som hon. Fast å andra sidan, att stå så mycket i centrum, skulle nog definitivt inte vara något för mig, som är mer av den blygsamma sorten. Nä, tacka vet jag mitt Svenssonliv. =)

"Jag trivs bäst under min korkek, där jag kan lukta på blommorna" hahahaha.....

Fast att ta "semester från svenssonlivet, och dra till Thailand i 4-6 veckor, kanske tre månader, skulle vara underbart!
När barnen är något större. En dröm att se fram emot.

Nu är det dags att väcka upp barnen och klä på dem, för att gå på dagis.
Kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0