Ja vad ska jag säga?

Är helt tom idag. Har nyss kommit hem från en eftermiddagen-promenad med hundarna. Det var riktigt skönt. Det enda som är så attans jobbigt att gå i all snömodd, som gatukontoret inte har bemödat sig att skrapa bort från våra gator. Känner att jag är riktigt irriterad för det! Tur är att jag inte behövt dra någon barnvagn till dagis den här veckan eftersom Leja har varit sjuk, och då fick naturligtvis Liam också vara hemma. Men på Fredag blir det andra bullar. Då ska barnen på dagis. Och då är det säkrast att de har skrapat vägarna, annars blir jag förbajad!!!!!!!!!!!

Idag har mina vovvar fått nästan två timmars promenad. Så nu jäklar om de ska hitta på att göra sina behov på golvet.
Är aningen less nu, för Gimli hade kissat inne på Lejas rum, så det hade runnit ner under golvet.
Igår när jag kom från min shoppingrunda på stan (Den enda på evigheter utan barn) hade K rivit upp hela golvet.
Men det var fixat idag igen när jag kom hem från jobbet, för som tur hade vi sparat en förpackning, som räckte för att laga.

Får prata om fynden jag gjorde under shoppingturen senare, nu kallar tjänsten som mamma på mig.......
Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0