Nu snöar det igen.

Vaknade tio i sju imorse, vilket var tio minuter före vad jag hade ställt klockan på.
Liam kom in i sovrummet, så det var därför.
Jag hjälpte mamma att sminka sig inför MK-Kick offen hon skulle på. Sedan följde jag henne ut till vägen, där tjejerna skulle hämta upp henne. Jag passade på att ta en liten extrapromenad med Gimli. Sammanlagt blev det nog fyra kilometer nästan. En lagom sträcka att börja morgonen med.

Idag börjar jag jobba klockan fyra. Det är ju ganska lugnt, blir bara fem timmars jobb.
Innan dess hade jag tänkt hinna yoga lite och kanske åka på Ica och handla.

Mamma och jag satt uppe till nästan halv tolv och pratade igår, och stickade. Mysigt! Är ändå inte så ofta jag träffar lilla mamma, för hon har alltid så mycket att göra, och jag jobbar andra tider än henne. Dessutom bor hon åtta mil bort.
Så man får pussla.

Nu hör jag att barnen håller på att stöka till i köket, måste dit och övervaka!
Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0