Precis hemkommen från jobbet!

Och jag är rejält trött. Ska bli skönt att vara ledig i två dagar. Ska förhoppningsvis åka till mamma i Friggesund på Tisdag, Om jag har bilen, och om det inte är alldeles för halkigt. Snön håller på att töa bort här nu, och det blir is och vatten. Är inte trevligt att vara ute och köra bil över skogen då.

Jag gjorde en beställning från Ellos igår, lite REA-fynd. Det var riktigt skoj. Som alltid=)



Dessa två fynd gjorde jag. En lite retro sommarklänning för 99:- Och en bustier för 79:-
Jag handlade en hel del grejjor till, bla träningskläder, 3-pack brottarlinnen (har en förkärlek till just den modellen på linnen) Och så hipsters. Finns inget som går upp mot hipsters, det är sååå mycket skönare än string!

Nu ska jag slå mig ner i soffan och titta på Ashton Kutcher på fyran (kommer inte ihåg filmtiteln haha)
See ya!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0