Godmorgon!

Fick en smärre chock imorse när klockan ringde...Bara flög upp ur sängen i ren förskräckelse. Jag låg och drömde om mina blomplanteringar hahaha Och så klart måste jag ju drömma att det hade gått åt skogen. Typiskt.
När jag sen kom upp på toa och såg mig i spegeln fick jag en till chock.
Hela min överkropp och mitt ansikte var fullt av ränder efter sängkläderna, jag såg själv ut som ett skrynkligt lakan.
Men nu är klockan halv sex och jag har varit på min sedvanliga morgonpromenad med hundarna, så förhoppningsvis är skrynklorna borta av den friska luften *kan man ju inbilla sig iaf*

Det är dags att lägga på lite spackel, dricka upp kaffet och väcka barnen för avfärd till dagis.

Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0