Jobbardag!

Och vilken dag sen...en av vårdtagarna på avdelningen har haft magsjuka, och det var jag som åkte på att gå in till henne.
I och för sig gjorde det inte så mycket, för jag blir ju aldrig sjuk i magsjuka, men man är ändå rädd att man ska dra hem bacillerna...

En annan av vårdtagarna har varit jätteorolig, och jag ljuger inte om jag säger att hon larmade säkert 50 gånger minst..
Så det har varit en "busy" dag idag. Jag känner mig trött och slut, men tänkte ändå ta och skola om lite småplantor så fort barnen har lagt sig i sina sängar.
Det är ju liksom lite avkopplande det med. Och jag vill göra det så fort som möjligt så det inte blir rottrassel. Har ju ingen lust att misslyckas precis, efter all den möda jag lagt ner (för att inte tala om de pengar det kostat).
Vore så surt om det inte skulle gå bra.....

Så det är väl bara att sätta igång.
Lägga barnen först bara.....

Buenas noche...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0