Jag älskar att fota!

Och minst lika roligt kan man ha när man går igenom korten sedan. Rätt mycket bilder sparas ju, fast de inte är särskilt grymma. Men det är såna "kan -vara-bra-att ha-bilder på något vis.
Sen är det ju toppen att man har ett riktigt bra foto-program, så man kan experimentera lite på de bilder som inte blev så där världsbäst. Riktigt hundra har jag dock ännu inte lärt mig fotoprogrammet, men det är bara att fortsätta prova sig fram tills man är nöjd.

Hade önskat att jag hade en riktig kameraväska nu när vi ska ut och resa...Får se om jag kanske hittar en där nere om inte annat, den är ju lite klumpig min kamera, inte av en sån modell att man stoppar den i fickan precis.

Här kommer det lite bilder:

En helt magisk bild, knäppt rakt mot solen, med träden som silar ljuset.

En blomfavorit: allium aflatuense. Ståtlig och tidigblommande.

Äh det verkar vara något problem med blogg.se, går inte att ladda upp fler bilder just nu. Får ta det senare eller en annan dag!
Bye!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0