Dagens första och andra kopp kaffe...

Åh shit vad jag kokat starkt kaffe.
Maken syns inte till, vart blev han av???
Barnen spelar Xbox och jag poppar lite Bad Romance med Lady gaga.
Jag har en hel lång lista på vad jag behöver göra idag. Undrar hur långt jag kommer på den...
Ett stugbesök med övernattning är också planerat, men det beror lite på när Maken dyker upp. Annars tar jag väl kidsen och åker ner själv...Det ska krattas och ses över, vädras och städas. Låter väl som skitskoj??
Tro mig, dessa saker är mycket roligare att göra i stugan än hemma på nåt vis. Kan ju bero på att de symboliserar något glädjefyllt. Att SOMMAREN snart är här. Ja så är det. Sommaren är snart här, men jag vill inte längta för mycket, för då går tiden alldeles för fort. Så, en dag i taget mina vänner! Njut av vår och ljus.

Här är bilder på barnen från igår. Vi var på Pizzeria Alforno och käkade.



De inspirerades av varandra att göra samma grimas. Hihi, sötnosar!



Här är en gammal bild på lilla familjen från sommaren -08, samma år som vi köpte stugan.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0