En underbar dag.

Maken kom tillrätta i alla fall, vid halv tio tiden.
Vi tog en tur ner till stugan, där jag gick igenom rabatterna, busade med Gimli och njöt av varmt och soligt väder. Älskling tog en sväng ner till armsjön med barnen och tittade om det var dags för sjösättning av båten...men det var det INTE. Fortfarande is därpå.
Sedan fortsatte vi ner till svärfar i Gnarp. Där blev vi bjudna på middag. Oxfilé och potatisgratäng med ett glas vin till (ja inte den av oss som var "chaufför" naturligtvis) *mums*!!! Jag tog en promenad mot ortsjön med Gimli och vart lite förvånad. Det hade bildats en sjö på en av åkrarna, och där låg ett tjugotal svanar och badade...Fantastisk syn. Bild kommer imorgon, de är inte överförda från kameran ännu.
Just nu är jag så trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen, ögonen trillar ihop på mig, men snart är det tänkt att jag och make ska se på film. Barnen somnade snällt i sina sängar nyss. De var ganska trötta efter en lång dag med lek.
Får se hur länge man håller ögonen öppna...vart ju väckt av lilla sonen klockan fyra imorse...och det var då ljust ute. Lätt att somna om? INTE!!! Så man kan säga att det varit en lång dag för mig med.

Buenas noche!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0