SPA-kväll...

Ja vad lyxigt kanske ni tänker, men allt jag gjort är att jag tagit ett bad alldeles ensam. Pysslat om mig själv lite grann. Vardagslyx för mig. Såg till att barnen lade sig och somnade innan jag tappade upp badet.

Älskling satt vid datorn och spelade CS=Counter Strike.

Så nu har jag gjort en tidig kväll så här på påskafton och krypit ner under täcket med en påse Cheese-chips och en (förhoppningsvis) bra bok. Mysigt värre!


TIPS: Gör egen lavendelolja på sommaren genom att lägga lavendelblommor i mandel- eller olivolja och låt stå i ca 4 veckor. Sila sedan bort lavendelblommorna och häll över oljan i en mörk glasflaska.
Superskönt att ha i ett vinterbad. Huden blir mjuk, len och väldoftande. Lavendel är dessutom lugnande. Perfekt att ha i ett bad innan man ska sova.

Sleep tight!



Kommentarer
matilda

Tack! Japp det är en shäfer.

Hehe, här var snön borta för längesen =)

2010-04-04 @ 08:24:32
URL: http://mases.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0