Julen kommer galopperande....

Och som varje år, blir man lika överrumplad hur fort det går.

Skönt är att nästan alla klappar är paketerade och klara.
Som om det inte vore nog att man ska jobba både jul och nyår, är det fullt upp med att planera nästa resa. Packningen har jag däremot bara börjat med i huvudet. Ska försöka att inte packa med så mycket onödigt den här gången..

Sitter nu och lyssnar på John Lennons Happy X-mas (war is over). Älskar den låten.
Den och Ave Maria är mina absoluta julfavoriter, för att inte glömma o holy night.

Vilka är era julfavoriter?



Här är första julpyntet för året. Till och med före advent....Köpte en kvist med cypress som jag gjorde kransen av. Med lite pärlgirlang, 3 ljushållare och lite pärlor. Enkelt men fint:-)





Ny stjärna inköpt på rusta. Med guldglitter som bara regnade när man öppnade kartongen.
Stjärnor är faktiskt mycket finare än de traditionella ljusstakarna. Och så håller den förhoppningsvis bättre...





Idag har barnen och jag bakat pepparkakor.



Alla kakorna fint förpackade i mormors gamla plåtburk. 

Nu blir det tidig kväll.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0