Alla hjärtans dag!

Och jag är ledig tillsammans med min familj. Är det inte det underbaraste som finns? Att få vara med sin familj.
Imorse när jag vaknade, sa Älskling; Vi måste skriva testamente. Det har vi inte gjort än. Hm..har han lite åldersnoja tro? Eller är han rädd att det ska hända nåt? Läskigt var det i alla fall. Livet har ju knappt börjat och så börjar han prata om testamentet. Hua vilken klump jag fick i min mage.
Fast han har väl rätt. Det är alltid bra att vara förberedd på alla eventualiteter. Men det kan man inte helt ut.
 Hur hårt man än försöker.

Nu blir det en sväng på Birsta. Leja, som fyllde sex år i går fick födeösedagspengar, så vi ska sätta sprätt på lite av dem. Sen ska jag köpa skydd till datorn, och en extern mus. Kommer inte riktigt överens med pekplattan.
Får se om det blir köp av ett nytt strykjärn på jula, och en bevattningsmatta.

See ya!
Ciao!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0