Äntligen fredagsmys!!!

Favorit i repris; Grillad fläskfilé och potatisgratäng. Och ett glas gott rödvin.
Det var för snart två timmar sedan. Nu är det dags för en schysst film och lite cheez doodles (som råkar vara mitt favoritsnacks över alla andra)

Imorgon är det upp tidigt och jobbet som gäller.

Jag har glädjande nyheter idag. Har äntligen, efter måånga timmars filurande fått bildöverföringen med kortläsaren att fungera som den ska. Är SÅ lycklig för det, för det är verkligen frustrerande när det inte fungerar.
Jag gick helt enkelt in på Acers hemsida och hämtade hem drivrutinerna till enheten. Märkligt ändå  att det inte var förinstallerat på datorn. Jag hade förstått det på en extern kortläsare, om de inte fanns, men på en inbyggd?
Mycket finns det som man inte blir riktigt klok på. Men det finns väl säkert någon mening med det också...?!



Längar efter takdropp, sol och blommande tulipaner!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0