Hej hopp gummisnopp!

Ännu en arbetsdag är till ända. Imorgon blir det sovmorgon i alla fall. Lite härligt! Börjar inte jobba förrän 12.
Barnen har varit hemma tillsammans med sin far idag. De är rejält förkylda. Så på fredag blir det troligtvis min tur att Vabba.
Ska snart hoppa i badkaret med barnen tänkte jag. Sen ska de gå och sova. Och förmodligen jag med p g a trötthet..inte konstigt med ännu en natt med dålig sömn (den andra på rad). Liam kom ner klockan tre inatt och tyckte jag skulle slå på TV:n...Nä du tack sa jag, på natten ska man sova, inte titta på TV. Som tur var somnade han kvickt om.

Har fått en ny katalog från H&M hem i brevlådan, med lite inspiration. Fanns en del schyssta toppar, och skor där. Fast grejjen är att egentligen har jag alldeles för mycket kläder. De får ju inte ens plats i garderoben:-(
Så varför egentligen köpa mer? Jo, för att det är snyggt och billigt hehe....Dags att rensa rejält tror jag. Ge till Erikshjälpen eller UFF kanske....Så det får plats mer.

Nu skriker barnen på det där badet.
Ciao bella!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0