idag bär det av till Birsta.

Jobbar delad tur idag, och på timmarna, ska lilla familjen åka på Birsta. Jag ska titta på en ny dator. Och inhandla blomjord och såkrukor. Nu sätter växtsäsongen igång. Dags att börja fröså det som tar längst tid.
Sen har jag insett att jag behöver ett par vinterskor. Haha, kan tyckas att jag borde insett det något tidigare, men då får man tänka på att vi ju var i Thailand en månad. Mina varma uggsliknande stövlar blir ju bara så blöt när jag är ute och skottar snö.
Har hittat ett par på skopunkten som får duga. Lite Bikerinspirerade, men inte så höga. Ids inte leta mer, sen var det riktigt bra pris. Och det är ju en viktig faktor.

Nu måste jag rusa på jobbet.

Ciao!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0