Intresseklubben antecknar.

Men det är fortfarande problem med kortläsaren på min nya dator. Trots nyinstallerade drivrutiner. Kan för min värld inte förstå vad problemet är. Ingen vits att ha kortläsare om den ändå inte tänker fungera!!
Var tvungen att använda kabeln till kameran. Och då är det minsann inte fel på några parametrar på bilderna inte.
Imorgon är det jag som ringer till Supporten. Vill den inte fungera kan jag lika gärna lämna tillbaka sk*ten....
Här kommer lite bilder från dagen i alla fall;


Lilla sötis. Han mår så bra nu när vi är hemma sjuk (läs han slipper vara ensam)



Tog fram röda vinbär ur frysen och tappade ett på golvet. Detta lilla bär gick Gimli och bar runt på,
 och lekte med, men äta det ville han absolut inte!



Älskar istappar. De är så vackra.



Så här fint kan det vara en eftermiddag i februari. Är så härligt att dagarna blir längre och ljusare.



Mina små älsklingar sitter och myser framför TV:n.
Vanligtvis har man kuddarna bakom ryggen som stöd, men mina barn är så finurliga
så de använder dem istället för filtar.

Godnatt nu, och dröm inga mardrömmar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0