Jippie!

Nu går gamla Bettan i pension (syftande på min galma bärbara PC). Hämtade ut min nya dator på posten idag. Beställde från Elgiganten på nätet i söndags och idag mitt på dagen kunde jag hämta ut den.
Det blev en; Acer one 532. Det är lite ovant men jag gillar att den är så liten och lätt. Skärmen är helt underbar(10,1 tum). Riktigt bra skärpa, vilket är mycket bra när jag ska redigera mina bilder. Stor hårddisk på 250 Gig är också ett stort plus. Sen var ju priset mycket överkomligt. Lite ekonomisk får man ju lov att vara. Nu fick jag ju en helt ny dator med bättre skärm och större hårddisk, med nytt operativsystem för under 3000, istället för att köpa ut min tre år gamla leasingdator för nästan två tusen. Det var inget svårt val!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0