Vad less jag blir när det inte fungerar som det ska.

Försöker föra över bilder från SD-kortet i kameran på nydatorn min. Men tror ni att det funkar??
Nä, precis. Så frustrerande! Det jag använder datorn till är just: bildbehandling, bloggande och lite forumsurf.
Blir ju rätt handikappande när det inte går att få in några bilder för redigering, eller i bloggen.


Hur kul är det att läsa en blogg utan bilder??

Har försökt allt möjligt, fått en hel del goda råd-och inget av dem fungerar. Morr!!!!
Den här bilden har jag fått in på gammeldatorn som snart går i pension.
Frågan är hur ska jag klara mig utan gamla Bettan???



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0