Löta vart ingen höjdare...

Åtminstone inte om man frågar min son. Han skrek konstant och var jätteförbannad för att det inte gick att stå på skridskorna. Men han gjorde det ändå väldigt bra med tanke på att han aldrig någonsin stått på ett par skrillor förut. Jag själv var väl inte så grym direkt. Okej jag kunde hålla balansen, men hade inte lyckats så bra med åtsnörningen av skridskorna. Fick ju riktigt ont i fötterna av dem. Men så är det också 8 år sedan jag åkte sist. Skridsko-åkarmusklerna har varit i vila alldeles för länge. Blir till att ändra på det!!!

Nu väntar en bra film och årets första semla på mig!
Och tråkigt nog har jag inga bildbevis från skridskoåkningen. Får ordna det nästa helg då det förhoppningsvis är dags för nästa pass...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elyzias drömmar

Allt i livets väg

RSS 2.0